این تردمیل چند منظوره می باشد و ویبراتور، میله درازنشست دارد. سرعتی که این تردمیل می تواند به شما ارائه دهد تا 16کیلومتر است. برای جابه جایی راحت تر دستگاه در زیر پایه های این تردمیل چرخ هایی تعبیه شده است. شیب این تردمیل به صورت برقی تا 15 درجه نیز تغییر می کند. قابلیت تاشوندگی این دستگاه به کاربر امکان می دهد تا بتوانید در صورت کم بود جا تردمیل را جمع کرده و از باقی فضای خانه استفاده کنید.این دستگاه دارای موتوری با قدرت 3 اسب بخار است. این تردمیل 75 کیلوگرم وزن دارد و خانگی می باشد.

نمایشگر این تردمیل LCD هفت اینچی بوده و می تواند سرعت، مسافت، شیب، کالری و ضربان قلب را به نمایش در بیاورد. این دستگاه دارای برنامه Body fat نیز می باشد. این دستگاه 12برنامه از پیش تعیین شده دارد. ابعاد تسمه این تردمیل 45*128 سانتی متر است.بر روی دسته های این تردمیل کلیدهای کنترل، سرعت و شیب وجود دارد که در حین تمرین می توانید تغییراتی در برنامه ورزشی ایجاد کنید.

ابعاد دستگاه 137*70*153 سانتی متر است. این دستگاه ضربه گیر Spring و Rubber دارد. از قابلیت های خوب این تردمیل روغن کاری خودکار می باشد. وزنی که می تواند بر روی این دستگاه راه برود یا بدود تا 120 کیلوگرم است. این تردمیل گیره ایمنی دارد. این تردمیل چینی بوده و دارای 18 ماه گارانتی می باشد.